Komórki organizacyjne 

 

  

W skład Urzędu Gminy Lubochnia wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1. Urząd Stanu Cywilnego – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
 Samodzielne stanowisko ds. działalności gospodarczej
2. Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Inwestycyjnych:
 -  Stanowisko ds. inwestycji
 -  Stanowisko ds. zamówień publicznych
 
-  Stanowisko ds. funduszy inwestycyjnych
3. Samodzielne stanowisko ds. promocji i oświaty
4. Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i kontroli
5. Samodzielne stanowisko ds. kancelaryjnych
6. Samodzielne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
7. Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa
8. Pełnomocnik ds. informacji niejawnych – Sekretarz Gminy
9. Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich i ewidencji ludności
10.  Samodzielne stanowisko ds. obronnych i współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami
11. Samodzielne stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i dróg
12. Samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej

13. Stanowisko ds. obsługi
14.
Referat finansowo – księgowy:  
     -
Kierownik Referatu Finansowo – Księgowego  - Skarbnik Gminy
     -
Stanowisko ds. księgowości budżetowej

     - Stanowisko ds. wymiaru podatków
     -
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i egzekucji zobowiązań

     - Stanowisko ds. operacji gotówkowych 
     - Stanowisko ds. płac

 

Załączniki

Kom_rki_organizacyjne.pdf

Data: 1970-01-01 00:00:00 Rozmiar: 51.49k Format: .pdf Pobierz

Liczba odwiedzin : 1205
Podmiot udostępniający informację : Gmina Lubochnia
Osoba wprowadzająca informację : Aneta Milczarek
Osoba odpowiedzialna za informację : Maria Jolanta Ochota
Czas wytworzenia: 2009-10-16 09:58:29
Czas publikacji: 2009-10-16 09:58:29
Data przeniesienia do archiwum: Brak